fredag 22. april 2011

Feiring!

Herr R har vært superflink og blitt ferdig med taket i dag :) Og siden jeg har dratt til sørlandet for påska, syntes jeg han fortjente litt ordentlig mat mens jeg er borte. Så da var det bare å ta på seg husmorrollen og bake rundstykker :)





Sånn! Nå skal han vel klare seg uten meg i noen dager!

Siden han har vært så flink, dro jeg husmorrollen enda litt lenger for å gjøre frokosten enda litt mer perfekt! Jeg lagde smoothie :) Denne er veldig god:

Jordbær må man ha!
Skogsbær er også godt!

Oppi den posen fant jeg dette giga-bæret! Ikke hver dag! Made my day!

Mmmmango!

Viktig med ordentlig søt frukt
Ananasjuice
Første frokosten ute på terrassen :)
Detta blei så koselig at det ikke spiller noen rolle at ikke frokosten var ferdig laga før kl 13:30...!

4 kommentarer:

  1. Hei:)
    Takk for koselig kommentar fra deg!
    Fargen heter hvit narciss og er en varm hvitfarge...synes den er ganske lik som på bildene men det lureste er vel sikkert å få en fargeprøve :)
    Rundstykkene ser helt nydelige ut <3

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  2. Ååh, for en deilig frokost! :-)

    sv: tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg blir veldig inspirert av bøker jeg leser, og akkurat nå var det en kombo av Eating Animals og Vegan's Daily Companion som inspirerte meg. Det er vel sånn jeg lærer å ordlegge meg også :-)

    SvarSlett
  3. Er herlig å starte dagen med noe så deilig :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen:)

    Vi har valgt Hvit på karmer lister og tak...vi har masse vinduer og mye lys så det ble penest hos oss:)

    Lykke til og ha en fin uke!

    Klem,Hanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...