onsdag 1. juni 2011

Første sommerdag!

I dag har jeg ikke gjort mye produktivt! Men jeg har vært ute med kattene i noen timer i hvert fall :) Må jo være lov det når man endelig har terrasse og hage rett på utsiden av leiligheten!

Bildene her er både fra forrige søndag og i dag, men dagene var ganske like, så det spiller vel ikke så stor rolle. Var faktisk kaldere i dag enn forrige søndag! Men, men... Det er jo i hvert fall sommer nå, og det kan vel bare bli varmere (?) :)

Jeg vet at man liksom skal klippe gresset og luke vekk løvetannen og alt det der, men jeg synes egentlig det er litt fint med høyt gress! Og jeg synes løvetann er en fin blomst :) Ja, det kan fort bli litt mye av dem, men man må vel ikke ta bort alle? Pusekattene våre er enige med meg, som dere får se ;)



 


Trenger ikke klippe gresset når det bare er å sende kattene ut for å gresse :)



Idyll



Er ikke bare idyll da... Når Milo ser en annen katt ender det ofte slik:

Hva er forresten dette, mamma?

Moralen er for øvrig: ikke luk bort alle løvetannene ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...